Giveaway

 Protože jsem se po šesti letech své pasivity konečně vrátila ke psaní, které miluju a a naplňuje mě, rozhodla jsem se udělat jednomu z vás radost .

A co, že je ve hře? 

Domácí mnou vyrobené mýdlo, hypoalergenní, vhodé pro všechny i pro děti z profesionálnáho materiálu. :) navíc veganské a každý medvídek je unikát. Pokud by vám barva nevyhovovala, mám na skladu ještě jiné varianty. Sama mám odzkoušení a zmizel mi ekzém.

Jelikož se blog teprve rozjíždí, aby byl zpátky ve starých kolejích, tak budete mít o to větší šanci jednoho z tohohle medvídků vyhrát.

Podmínkou je účast alespoň dvaceti lidí. Tak honem do toho.

Soutěž probíhá odteď až do 15.4.2022

  1. Napište mi, jaké články, vás baví nejvíce a jaké byste zde chtěli mít
  2. Pokud máte Facebook, sledujte tam blog Andie Chambers official
  3. Staňte se mým pravidelným čtenářem (levý sloupec na blogu (pozn. - do soutěže nebo mezi followery se zařaďte pouze, pokud vás tento blog zajímá a baví a nikoli za účelem zisku..chci tu mezi followers čtenáře, které to skutečně baví
  4. Do komentářů napište email, abych vás mohla kontaktovat v případě výhry

Přeji vám hodně štěstí!




Komentáře

Oblíbené příspěvky