Filmy do karantény

 

Joker- labilní jedinec, který se chtěl zoufale stát komikem, což se mu v zaběru zrovna  moc nepovede, ale stane se slavným ,když to takzvaně vezme do svých rukou,ale ten konec je geniální.film mi i tak celkem připomíná film .......


První trailer k filmu JOKER slibuje zajímavou podívanou! | EVROPA 2 



Nikdys nebyl rovněž s Joachimem Phoenixem za mě cca tečh 70% si to rozhodně zaslouží.
Review - You Were Never Really Here - The Cinema Cult

 
Pojednává o muži , který to nikdy neměl lehlé. Jestě ke všemu je film v této ptofilaci velmi blížký filmu Joker, který uvedla naše kina v loňském roce 2019. Ale za mě hned po Bohemian Rhapsody

¨

Bomb City - dle mého názoru skvělý film, nad kterým každému zdravému šklověku zůstane rozum stát. Podle skurečně údalosti.
Trailer můžete shlédnut ZDE


Dále film, co bych každému  v rakanténě i mimo i mimo karanténu doporučila, je film  Skleněný


Pan Skleněný přichází v záplavě filmových superhrdinů s křížkem po ...

  1. Potom jsou tu ještě další filmy, o kterých bych dřív neměla aniponětí, jak mě překvapí.
  2. Chálífat (seriál)
  3. Město duchů (2019¨
  4. 21  Bridges
  5. ---
Budu ráda za další tipy. Jen, abychom si tu karanténu trošku zpříjemnili. Děkuji za vás čas a nebojte, v průběhu týde budu doplňovat i další veledíla, jenže co byste ode mě teď chtěli ve 4 rano. Budu ráda za za každý tip.


Podotýkám, že článek ještě není zcela hotový, ale i tak, nesetkal se  s vámi zatím můj oblíbenec?

Krásný zbytek dne vám přeji :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky