Diuretika x projímadla

 Není to vůbec dávno, co jsem byla propuštěna z nemocnice z interny a to přesně na magické datum 22.2.2022! Je to pro mě mezník. Mezník něčeho, kam se už nechci vrátit. Ale proč vlastně píšu o této problematice spojenou s PPP, ale v tomto případě především bulimíí.

Všichni se pod pojmem bulimie představí nekontrolovatelné požívání nadměrného množštví jídla, které jdou následně vyzvracet.. ale jak laici, doktoři a odborná veřejnost zapomíná na jednu zásadní a důležitou věc. Jedná se o diuretika (močopudné látky - furosemid) a laxativa (více druhů, ale já budu psát o rizikovém bisacodylu)

Kdysi, před časem, neboli spíš před několika lety jsem bez nich vydržela přes dva roky, ale po stresu, který na mě přišel a ne příliš příjemným narážkám mého přítele na mou postavu, jsem se do toho opět zhoupla. Do obojího. 

Došlo to tak daleko, že ionty byly v těle tak rozhozené, že jsem mohla během deseti minut zemřít na selhání srdce, jak mi bylo řečeno. Je až neuvěřitelné, že doktor, který mě s hodnotou draslíku 2,5 propustil přestože má praktická lékařka napsala jasně, že musím k okamžité hospitalizaci a infuzní terapii svědčí o tom, že naše zdravotnictví už dávno nefunguje. Toho "doktora" zažaluju přes lékařskou komoru, jelikož se už konečně potřebuji domoct spravedlnosti. 

A abych se dostala k jádru věci. Delší dobu jsem užívala furon a 60tbl bisacodylu (nejgresivnější projímadlo)..po čase jsem začala kolabovat  a projevila se u mě atypická epilepsie. Neustále jsem z těch kvant prášků zvracela, chodila shrbená  nebyla ani schopna umýt nádobí, natož jít do práce. 

Dřívě, když jsem měla několikrát metabolický rozvrat, mi infuze velice pomohly. Jenže tentokrát jsem přestala naprosto vylučovat moč a měla jsem děsné otoky. Ovšem ne takové, jaké uvidíte v tomto článku.

Upozorňuji, že tyto fotky zveřejňuji s totální nechutí, ošklivostí a studem, ale má to sloužit jako odstrašovací příklad všem, kteří plánují si s tím zahrávat nebo už si zahrávají.

Abych se dostala k příčině..vzhledem k velice nízké hodnotě kalia jsem okamžitě byla napojena na infuze a tělo tu vodu už neumělo vůbec zpracovávat jako před lety. V tom stavu, co uvidíte na fotkách, jsem chytila silnou panickou ataku, se kterou se léčím už několik let, ve 3 ráno jsem neustále plakala zamčená v koupelně se stojanem s kapackou, psychicky se složila z toho, jak najednou vypadám, když jsem se podívala do zrcadla.  Nabrala jsem minimálně 7kg za 4 dny ze zavodnění. Lékaři mi nevěřili vůbec nic, obvińovali mě, že mám u sebe určitě  laxativa a diuretika, protože draslík mi šel nahoru velice pomalu a s tím se údajně ještě nesetkali. Já šla do nemocnice s tím, že už se k tomuto opravdu vrátit nechci. 

Fotka za normálního stavu při přijetí:

Foto následků mých hloupostí a experimentování:





Není to dlouho, je to nějakých 14 dní, ale držím se, projímadel ani diuretik jsem se jedinkrát nedotkla a tyto otřesné fotky mi vždy budou připomínat, kam už se nikdy nechci vrátit. Bojuju! A vy, prosím, bojujte se mnou. Dokážeme to


Komentáře

Oblíbené příspěvky